1. Reklamım nerede?

2. AdWords reklamlarım için nasıl ödeme yapabilirim?
Kullanabileceğiniz ödeme seçenekleri, fatura adresinizin hangi ülkede bulunduğuna ve ödemeleriniz için hangi para birimini kullandığınıza bağlıdır. AdWords'te 2 ana ödeme seçeneği vardır: ön ödeme ve sonradan ödeme. Borçlandırılma şekliniz, seçtiğiniz faturalandırma yöntemine göre farklılık gösterir. Kullanabileceğiniz yöntemleri öğrenmek için Ödeme Seçenekleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Faturalandırma yöntemini seçtikten sonra, çevrimiçi AdWords Başlangıç Kılavuzumuzdan ne zaman faturalandırılacağınızı ve faturaları nasıl yazdırabileceğinizi öğrenebilirsiniz. Lütfen unutmayın: Faturalandırma için ön ödeme veya sonradan ödeme seçeneklerinden birini belirttikten sonra, AdWords hesabınızda, bu iki yöntem arasında geçiş yapamazsınız. Bu nedenle, seçiminizi dikkatli bir şekilde yapın.
3. AdWords reklam maliyetim ne olacak?
AdWords'le, kontrol sizdedir! Günlük bütçenizle ödediğiniz tutarı ve maksimum tıklama başına maliyet (Maks. TBM) tekliflerini kontrol edebilirsiniz. Günlük bütçe, bir günde harcamak istediğiniz maksimum tutardır. Bu tutar tamamen size bağlıdır ve istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz. Kampanyanızdaki her bir anahtar kelimenin maksimum TBM'sini belirlemek de sizin sorumluluğunuzdadır. Bu, bir kullanıcı reklamınızı her tıkladığında ödeyeceğiniz tutardır. Her bir tıklamanın gerçek maliyeti, maksimum TBM teklifinizin altında olabilir. Bütçenizi ve anahtar kelime TBM'lerini nasıl ayarlayacağınızla ilgili daha fazla bilgi edinin.
4. Hesabımı nasıl organize etmeliyim?
AdWords'te, hesabınızın organizasyonu ve yapısı önemlidir. Kampanyalarınızın performansı üzerinde büyük bir etkisi olabilir. Hesabınızı, web sitenize benzer şekilde yapılandırmanızı öneririz. Örneğin, birden çok ürün veya hizmet sunuyorsanız, her bir ürün/hizmet için yeni bir kampanya oluşturmanız gerekir. Her kampanya, farklı temaları esas alan reklam gruplarını içerir. Her reklam grubunda, reklamlarınız ve anahtar kelimeleriniz bulunur. Reklamlarınız, müşterilerinizin web sitenizi ziyaret edip etmeyeceklerine karar vermelerini sağlar. Anahtar kelimeleriniz, potansiyel müşterilerinizin reklamınızı ararken kullanacağı kelimelerdir. Kendi hesabınızı nasıl yapılandırabileceğinizi görmek için örnek hesap yapısına göz atabilirsiniz! AdWords'e Hoş Geldiniz Dizisinde yer alan bu ilk e-postayı yararlı bulduğunuzu umuyoruz! Bu konularla ilgili daha fazla bilgi edinmek için çevrimiçi AdWords Başlangıç Kılavuzumuzu inceleyebilirsiniz.

Adwords Başlangıç Paketi

Adwords Web Seminerleri

Adwords Yardım Forumu